PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile za zbieranie materialow?

  • 1. Data: 2005-06-07 11:59:01
    Temat: Ile za zbieranie materialow?
    Od: "Citizen X" <e...@g...pl>

    Witam,

    Jak Panstwo mysla, ile i wg jakiej stawki nalezaloby obliczyc prace zwiazana
    ze zbieraniem materialow do pracy dyplomowej? Stawka od skserowanej strony
    (jaka)? Za godzine pobytu w bibliotekach (ile)? Jakas jedna okragla kwota za
    wszystkie materialy potrzebne do tej pracy?

    Pozdrawiam,
    C.

  • 2. Data: 2005-06-07 12:18:37
    Temat: Re: Ile za zbieranie materialow?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    Użytkownik "Citizen X" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    za
    > wszystkie materialy potrzebne do tej pracy?

    Po prostu napisz tę pracę za swojego sponsora - 25 PLN za stronę ;-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2005-06-07 12:26:42
    Od: "Citizen X" <e...@g...pl>

    Maciej Ślużyński <m...@A...pl> napisał(a):

    > Po prostu napisz tę pracę za swojego sponsora - 25 PLN za stronę ;-)))

    Widzisz, a jednak ow sponsor chce tylko materialy :) To co, 25zl za godzine w
    bibliotece? ;)
    Wiem, ze ludzie sie tym zajmuja i dlatego pytam, jak wyliczaja koszt swojej pracy.

    Pozdrawiam,
    C.

  • 4. Data: 2005-06-07 12:58:34
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

> [...]
    godzine w
    > bibliotece? ;)
    > Wiem, ze ludzie sie tym zajmuja i dlatego pytam, jak wyliczaja koszt

    Ja nie zajmuję się zbieraniem materiałów, ale myślę, że 25 PLN za godzinę to
    dobra stawka...

  • 5. Data: 2005-06-07 16:15:19
    Od: "biela" <e...@w...biela.prv.pl>

> [...]
    > (jaka)? Za godzine pobytu w bibliotekach (ile)? Jakas jedna okragla kwota za
    > wszystkie materialy potrzebne do tej pracy?

    Zalezy jaki temat, np za materialy do phpa to bym dal 100zl, ale za materialy do
    mobilnych baz danych nie liczac helpow do baz to bym dal z 500 :)