PracaGrupypl.praca.dyskusje › urzad pracy i 20 tys.

  • 1. Data: 2005-06-07 14:03:59
    Temat: urzad pracy i 20 tys.
    Od: "zeeed" <e...@w...pl>

    w skierniewicach daja juz 20 tys na rozpoczęcie działalnosci,czy ktos ma
    jakies doswiadczenia w braniu od nich pieniedzy,?jakis zyrantow chca?czy
    co?...

  • 2. Data: 2005-06-07 15:06:58
    Temat: Re: urzad pracy i 20 tys.
    Od: "zirhan" <z...@o...pl>

    Użytkownik "zeeed" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >w skierniewicach daja juz 20 tys na rozpoczęcie działalnosci,czy ktos ma
    > jakies doswiadczenia w braniu od nich pieniedzy,?jakis zyrantow chca?czy
    > co?...

    Szczerze ci powiem, że zamiast się martwić jak wziąć, ty się martw jak
    zwrócisz?
    Ja się poźlinąłem i od kilku lat mam tylko jeden problem, kiedy spłacę ten
    kredyt? Na razie spłacam odsetki (po porozumieniu z Bankiem). Biznes nie
    wypalił, pensja za pracę ledwo pozwala na spłatę odsetek, a lata lecą! Inni
    już coś mają, a ja mam garba!

  • 3. Data: 2005-06-07 18:06:51
    Od: "Piotr" <p...@W...gazeta.pl>

    zirhan <z...@o...pl> napisał(a):

    > Szczerze ci powiem, że zamiast się martwić jak wzišć, ty się martw jak
    > zwrócisz?
    > Ja się po&#65533;linšłem i od kilku lat mam tylko jeden problem, kiedy spłacę ten
    > kredyt?

    Tyle że z tego co się orientuje to z urzędu pracy to nie kredyt tylko dotacja
    unijna której wcale nie musi zwracać jeśli wypełni wszystkie warunki umowy z
    urzędem (utrzymanie przez określony czas działalności, niezaleganie ze
    składkami na ZUS itp.).

    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2005-06-07 18:31:33
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Piotr [Tue, 7 Jun 2005 18:06:51 +0000 (UTC)]:

    > nie musi zwracać jeśli wypełni wszystkie warunki umowy
    > z urzędem (utrzymanie przez określony czas działalności,
    > niezaleganie ze składkami na ZUS itp.).

    Ano wlasnie: o ile spelni :) W tym "jesli" zawiera sie cala
    istota sytuacji... :)

    Tak swoja droga, ciekawam czy ktos juz przyuwazyl, ze tu sie
    bardzo ladna nisza zrobila? ;)

    Kira

  • 5. Data: 2005-06-07 18:32:10
    Od: Kira <c...@-...pl>

> [...]

    istota sytuacji... :)

    Tak swoja droga, ciekawam czy ktos juz przyuwazyl, ze tu sie
    bardzo ladna nisza zrobila? ;) Ja jej niestety nie wykorzystam
    z przyczyn chwilowo finansowych, ale... Kurcze, fajne to.

    Kira

  • 6. Data: 2005-06-08 07:16:15
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    w moim miastku tyż ;-)) dają za dobrego pomysła.Jeśli utrzymasz DG przez
    rok to jest OK.Jeśli nie, to masz kasę zwrócić i wtedy kicha.

  • 7. Data: 2005-06-08 09:29:22
    Temat: Re: OT urzad pracy i 20 tys.
    Od: "fistasz K" <...@e...ty.pl>

    "zeeed" <e...@w...pl> wrote in message
    >w skierniewicach daja juz 20 tys na rozpoczęcie działalnosci

    Skierniewice, Skierniewice, 4 domy, 2 ulice ;)
    Ale dworzec ładny ;)
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2005-06-08 14:45:31
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: J&B [Wed, 8 Jun 2005 09:16:15 +0200]:

    > w moim miastku tyż ;-)) dają za dobrego pomysła.Jeśli
    > utrzymasz DG przez rok to jest OK.Jeśli nie, to masz
    > kasę zwrócić i wtedy kicha.

    A to juz kwestia drugorzedna, jako ze najistotniejszym
    elementem tej dotacji jest fakt, ze:

    12 x ZUS 1os DG < 20.000

    Kira

  • 9. Data: 2005-06-08 15:18:45
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > A to juz kwestia drugorzedna, jako ze najistotniejszym
    > elementem tej dotacji jest fakt, ze:
    >
    > 12 x ZUS 1os DG < 20.000

    Ale gotowki sobie do kieszeni z tego nie wezmiesz, bo przedstawia sie
    normalnie biznes plan, ktory musi ujmowac wydanie tej kwoty i jest to
    sprawdzane. Oczywiscie zarobic mozna wydajac to na rzeczy, na ktorych sie
    potem zarobi - ale zarejestrowanie sie i nie robienie niczego poza sumiennym
    oplacaniem ZUSu nie przejdzie :)

    I.

  • 10. Data: 2005-06-08 15:23:45
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Wed, 8 Jun 2005 17:18:45 +0200]:

    > ale zarejestrowanie sie i nie robienie niczego poza sumiennym
    > oplacaniem ZUSu nie przejdzie :)

    Przejdzie. Pod warunkiem, ze nie bedziesz probowala robic tego
    bezposrednio...

    Kira