PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Kredyt Banku / innych bankach

  • 1. Data: 2005-06-07 09:03:59
    Temat: Praca w Kredyt Banku / innych bankach
    Od: "tomsonik" <t...@p...onet.pl>

    Szanowni Grupowicze,

    jak dobrze pójdzie już niedługo wstąpię w szeregi pracowników Kredyt Banku. W
    zwiazku z tym, że nie znam jeszcze dokładnie oferty swojego zatrudnienia (na
    stanowisku doradcy) chciałbym poprosić Was o podzielenie się uwagami na ten
    temat. Czy dobrze się Wam pracuje, czy pracodawca dba o pracowników, jak z
    wyrabianiem planów, (czy sa do wyrobienia, czy bardzo naciskają). Podzielcie
    się prosze anonimowo, czy warto tam pracować. Czy bank ma dobrą ofertę - łatwą
    do sprzedania? Napiszcie cokolwiek, chcę poczuć co macie na sercu.

    A moze zapytam większą grupę bankowców: jak Ci się bankowcu teraz w Polsce
    pracuje, czy skończyły się już masowe zwolnienia i da się żyć czy mam
    asekuracyjnie szukać pracy gdzie indziej.

    Były Bankowiec
    (cieszy się że znów jest na rynku, ale nie wie czy nie wdepnął w coś
    śliskiego...)