eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 10:45:38
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > W takim razie musisz mi uwierzyc na slowo - takie rzeczy jak
    > > nauka konkretnych jezykow programowania, administracji siecia,
    > > i ogolnie - poslugiwanie sie narzedziami - nie powinno byc
    > > w gestii uczelni i w planie studiow.
    >
    > No dobra, ale ja mało wierząca jestem, ogólnie, więc lubię mieć
    > jakieś uzasadnienie... Pofatygowałbyś się parę zdań napisać?
    > Bom ciekawa...

    Nauka narzedzi na uczelnianych kursach to strata czasu - Twojego i wykladowcow.
    Twojego, bo tego samego narzedzia nauczysz sie szybciej i lepiej z ksiazek
    (specyfikacji) i z wlasnej praktyki. A wykladowca zamiast kursu "HTML dla
    dyplomowanych idiotow" bedzie mogl poprowadzic ciekawszy i trudniejszy kurs,
    ktory juz bez pomocy wykladowcy bedzie trudniejszy do opanowania przez
    studentow.
    Sila rzeczy narzedzia beda sie przewijac na roznego rodzaju laborkach,
    projektach et cetera. Student wiec tych czy innych narzedzi bedzie sie musial
    nauczyc "w tle". Na jednym z kursow bedzie sie musial nauczyc assemblera, na
    innym - jakis jezyk funkcyjny, na algorytmach rownoleglych - jakis jezyk
    wspierajacy konstrukcje rownolegle, na kursie dotyczacym paradygmatu
    obiektowego - Jave, smalltalk, C++,Eiffel czy cokolwiek co wymysli prowadzacy.
    Ale nie ma zadnego powodu by z np. nauki C++ czynic kurs uczelniany (no moze po
    to by powiedziec studentom co konkretnie spier..lil Stroustrup).


    A.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1