PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 11:06:31
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    macko42 <m...@g...pl> wrote:

    > 60k to nie malo. I takie oferty tez widzialem (i lepsze).

    No to sie zdecyduj. Albo piszesz o 'niezlej tamtejszej pensji' albo o jakiejs
    srednia, ktora sam ustaliles lub ktos zrobil to za Ciebie. Dla mnie niezla
    tamtejsza pensja, to jest wlasnie 60k, ale to tez jeszcze zalezy za co.

    > To jednak mniejszosc i pytanie czy to jest do dostania na starcie w UK?

    Oczywiscie. To tylko do Ciebie, a konkretnie od Twojej wiedzy i doswiadczenia,
    zalezy ile dostaniest 'na starcie'.

    > Przyzwoita oferta wg moich obserwacji na interesujace mnie stanowisko, to ok.
    > 35k. Co jest IMO malo na utrzymanie rodziny w Londynie.

    Coz. Za 35k, to bym nawet sie na interview nie zdecydowal (Londyn, majac
    rodzine). Po co tracic czas? To jest wlasnie cos na poziomie '3k brutto',
    o ktorych pisalem wczesniej.

    > Odpowiednia oferta w Polsce to ok. 4-5 tys. netto/mc.

    Odpowiednik 35k? Nie zgodze sie. 4-5k netto w Polsce to wbrew pozorom bardzo
    duzo pieniedzy i relatywnie sporo wiecej niz 35k w UK (biorac pod uwage koszty
    zycia, rodzine itp.)
    Bronek - a jak Ty to widzisz?

    --
    Przemysław Maciuszko