PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 12:36:43
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > To Ty zakładasz, że jak ktoś uczy na uczelni konkretnego narzędzia, to są
    > to tylko podstawy tegoż narzędzia. Powiem tyle: źle zakładasz.
    >
    > Pokaż mi samouka, który ma możliwość porządnego i legalnego nauczenia
    > się i przetestowania "na żywo" administracji Windowsem 2003 wraz z Active
    > Directory i wpiętymi w to AD kompami?
    >
    > W językach programowania również występują specyficzne własności, na które
    > wykładowca zwróci Ci uwagę, a książka niekoniecznie, bo i po co?

    Nie, ja nie zakladam nic o "podstawach", ja poprostu twierdze, ze uczelnia
    wyzsza nie powinna sie zajmowac nauka narzedzi na osobnych kursach. "Podstawowy
    kurs machania lopata" ("lopata" czyli C++, Windows czy cokolwiek innego) czy
    ten sam kurs, ale dla zaawansowanych, to nie jest temat na osobny kurs.

    A co do jezykow programowania: najlepszy zrodlem o skladni i semantyce jezyka
    sa odpowiednie specyfikacje - a wiec ani ksiazki ani wyklady.

    EOT,ok?
    A.