PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 11:29:38
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <4agk6z218ikg$.10veduye4dz66.dlg@40tude.net>, z...@e...pl
    says...

    > No wlasnie w tym problem - pracujesz duzo i jaknajlepiej to dla wielu
    > znaczy, ze 'podlizujesz' sie szefowi zeby miec z tego jakies profity. Tyle,
    > ze w normalnych spolecznosciach to jest naturalne, ze czlowiek sie stara
    > aby byc uwazanym za Kogos a w nienormalnych to jest 'podlizywanie sie' i
    > 'dupowlastwo' (och, cóz za piekny neologizm;).

    Byc moze. Jednak nie zamierzam nikomu wchodzic w tylek, bo znaczyloby to
    tylko tyle, ze sam nie jestem pewien swojej wartosci i bylbym od razu na
    stratnej pozycji w jakichkolwiek sytuacjach, w ktorych negocjowalbym cos
    z pracodawca.

    Wchodzenie w tylek to po prostu brak pewnosci siebie. Brak pewnosci, ze
    to, co sie robi ma sens i przynosi korzysci. Brak pewnosci, ze
    wykonywana praca przyczynia sie do wzrostu firmy, w ktorej sie pracuje.

    Dlatego tez nigdy nie mialem zamiaru komukolwiek sie podlizywac albo
    stawac na glowie jak piesek. Ani pracodawcy, ani tym bardziej klientom z
    ktorymi rozmawiam. Tym bardziej, ze podczas swojej pracy dokonuje tez
    potencjalnym klientom sprzedazy uslug swojego Dzialu. I ciesze sie, ze
    nie mam zadnych presji budzetowych na swoja sprzedaz, a tylko bonus.
    Wychodze wiec z zalozenia, ze mam do zaoferowania dobry produkt, jak
    ktos chce, to bedziemy wspolpracowac, a jak nie, to i tak mamy inne
    zajecia. Wiec tez nie mam powodu do wchodzenia komukolwiek w
    jakiekolwiek czesci ciala ;)

    > Tak jak pisalem - 'wchodzenie w tylek' to nieodpowiedni termin okreslajacy
    > ciezka i dobra prace...

    U nas zawsze to bylo kojarzone z wychylaniem sie i zawyzaniem norm.
    Niestety komunizm sporo naplatal w ludzkich umyslach. Dobra praca to
    poswiecenie sie temu, co sie lubi, srodek na urozmaicone zycie i
    zarabianie pieniedzy, ktore mozna przeznaczyc na wlasne utrzymanie oraz
    zapewnienie sobie stabilizacji i komfortu na przyszlosc.

    ..:: fabio