PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 12:35:30
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aleksander Galicki napisał(a):

    [...]

    > Nie wiecej zlego niz z uczestniczenia na kurs "Zaawansowane techniki
    > poslugiwania sie lopata." - strata czasu przewaznie. Zauwaz, ze tzw "dobre
    > nawyki" w programowaniu to nie to samo, co nauka skladni konkretnego jezyka.

    Ja nic nie pisałem, że uczą nas tam składni. Nie uczą. Uczą jakie problemy
    występują specyficznie w danym języku/API i sposobów na ich rozwiązanie.

    > Dlatego twierdze, ze nauka narzedzi nie to nie sprawa uczelni, ale te "dobre
    > nawyki" - tak. Tyle, ze te "dobre nawyki" sa na innych kursach - przy omawianiu
    > paradygmatow programowania, przy omawianiu kwestii jakosci kodu i wielu innych.

    Tyle że te "dobre nawyki" są często cechą specyficzną wynikającą ze stosowania
    danego języka i problemów występujących właśnie w danym języku. Książki o tym
    milczą. Książki właśnie uczą składni. I niewiele ponad to. [1]

    > A PHP na uczelni? Porazka, prosze Pana. PHP to nonsens technologiczny.

    Cokolwiek rozumiesz przez ten 'nonsens technologiczny'.
    PHP stoi wysoko w TIOBE.

    [1] Oczywiście nie wszystkie, bo zawsze się jakieś wyjątki znajdą,
    ale przeważająca większość.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl