PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: to moze byc prawda
    Date: Fri, 14 Oct 2005 10:32:28 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@W...pl> napisał w wiadomości
    news:dinkp2$r19$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzisz, właśnie dlatego zespół dobieram sobie przede wszystkim
    > pod kątem charakteru, a dopiero spośród tych, którzy charakterem
    > pasują, wybieram najlepszych merytorycznie. Bo ci, nawet jeśli

    Pewnie to wywola wsrod niektorych niesluszne oburzenie, ale moja obecna
    pracodawczyni zwolnila ostatnio czlowieka, ktory merytorycznie byl dobry,
    ale, cytuje, "wszystko, co mowil, mowil pelnym pretensji i zaplakanym tonem
    skrzywdzonej osoby". Ludzie o bardziej pozytywnym nastawieniu zaczeli byc
    zdenerwowani jego stylem bycia i zaczeli w roznych drobnych i mniej drobnych
    sprawach odmawiac udzielenia pomocy, spychac na siebie nawzajem rzeczy
    wymagajace blizszego kontaktu z nim itd., wplyw na ogolna wydajnosc byl
    oczywiscie negatywny i merytoryka nic nie pomogla.

    I.