PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 08:35:56
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: ek <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Oct 2005 08:32:53 +0200, vertret <vertret@@@op.pl> napisał:

    > Sto lat aewicze? "klasy robotniczej" zrobi?y swoje i teraz to w?a?nie
    > konieczno?ae zjawienia sie "na gwizdek" przy maszynie lub przy biurku,
    > intensywna eksploatacja w?asnych si?, powrót do domu na na?adowanie i
    > kolejne stawienie si? na stanowisko nazywasz wolno?ci? drwi?c z tych,
    > którzy
    > nie podlegaja temu rytmowi.

    ... jaka intensywna eksploatacja, jakie naladowanie?
    To dotyczy tych, ktorzy maja jakies braki
    a nie fachowców pracujacych w swoim zawodzie,
    lub chorej atmosfery w miejscu pracy.
    To dotyczy tez tych _wyzyskiwanych_ w pracy.
    6 - 8 godzin pracy na dobe wystarczy,
    jezeli za malo i nie wyrabiasz się,
    to znaczy ze brakuje ci wiedzy, umiejetnosci
    lub nie potrafisz sobie zorganizowac pracy,
    albo jestes wykorzystywany.

    > Ja sie nad tym zastanawialem 21 lat temu jak poszedlem do pracy i dzieki
    > temu to nie ja mam wrzody z powodu niedzielnego stresu.

    jak wyzej
    Ja o 15 w piatek zapominam o pracy,
    a dopiero w niedziele okolo 22 przypominam sobie,
    ze przydaloby sie jakis ciuch przygotowac na jutro.

    > Zgadza sie. Bo taki by? cel treningu.

    a po co myslec w domu o pracy?
    Mysle o tym czym w danej chwili sie zajmuje.
    Ewa