PracaGrupypl.praca.dyskusjeto moze byc prawda › Re: to moze byc prawda
  • Data: 2005-10-14 08:35:22
    Temat: Re: to moze byc prawda
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:MPG.1db988856f448b319899da@news.home.net.pl fabio
    <b...@e...pl> pisze:

    > To nie bzdura.
    A jednak. Wyciąłeś to, do czego się odniosłem.

    > Bardzo duzo zalezy wlasnie od tego jak postrzegasz swiat.
    To oczywiste. Żadne odkrycie - sorry.

    > Wygrywaja ci, ktorzy potrafia dostrzec szanse tam, gdzie inni widza same
    > przeszkody.
    Co to wg Ciebie znaczy "wygrywają"? Czyżbyś sądził, że to słowo ma dokładnie
    takie samo znaczenie dla wszystkich?

    > Grunt to umiec znalezc miejsce dla siebie i wplywac na
    > swiat, ktory nas otacza, a nie poddawac sie jego kazdemu dzialaniu jak
    > piorko na wietrze.
    To prawda, choć znowu oczywista.

    > A nawet, jesli jest cos, na co nie masz wplywu -
    > zawsze masz wybor, jaka bedzie na to Twoja reakcja i co z tym zrobisz.
    Sofizmat. W tym sensie, to człowiek ma wybór zawsze i w każdej sytuacji. Na
    przykład - wziąć następny oddech, czy nie? Wybór należy do ciebie... ;))

    Jotte