PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    From: Mo <l...@g...nie-smiec>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Date: Wed, 29 Jun 2005 13:58:43 +0200

    Ktoś (Maciek Sobczyk, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    A to fajne jest! Strasznie się zdziwiłam jak jedna z koleżanek
    stwierdziła, że przedziera się przez gąszcz... Dotychczas wszyscy
    chodzili drogą... :)

    > Do tego jeszcze: kształt gałęzi, splątanie gałęzi, trójwymiarowość gałęzi,
    > kształt pnia, umiejscowienie pnia, pochylenie pnia, rodzaj liści, ilość
    > liści, umiejscowienie liści w koronie, stan liści, ozdobniki wokół drzewa,
    > krajobraz, dziuple, ptaszki, tzw. przepracowania, proporcje wysokości,
    > ułożenie korzeni, kształt korony, obecność cieniowania, rodzaj cieniowania,
    > miejsce cieniowania, kolor cieniowania, obecność i ułożenie słońca, wielkość

    Rany, a jak ktoś nie umie rysować???? Jakie "cieniowanie"? Jaka
    "trójwymiarowość gałęzi"? Jaki "stan liści"??? To chyba test na talent
    plastyczny jest, wg tego, co piszesz... To, co napisała Kira jest może
    uproszczeniem, ale przynajmniej wykazuje jakieś związki z psychologią.
    Bo brak cieniowania może znaczyć zarówno o np. braku dyplomacji, jak i
    niewykształceniu technik plastycznych...

    Pozdrawiam
    M., poruszona, bo pewnie bym go oblała! ;)
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)