PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
  • Data: 2005-06-30 08:32:45
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Podepnę się tutaj ze swoim pytaniem. Chyba gdzieś już ono padło, ale
    czytałem cały wątek od razu i wczęsniej mnie te wątpliwości aż tak nie
    ruszyły.

    Takie testy psychologiczne są wg mnie odpowiednikiem badań lekarskich. Czy
    według was to nie za duża ingerencja w prywatność? Z badaniami jak jest
    każdy wie. Idzie się lekarza pracy. On bada, wyniki są ale są prywatne.
    Pracodawca się tylko dowiaduje czy możemy na tym stanowisku pracować czy
    nie. Tak samo według mnie powinno być z badaniami psychologicznymi. Idzie
    się do psychologa ze skierowaniem, na któym są odpowiednie wymagania co do
    stanowiska i pracodawca, dostawałby tylko informację czy lub w jakim
    stopniu badana osoba się nadaje na to stanowisko. Nie każdy lubi być
    ekschibicjonistą, może mieć takie elementy swojej psychiki o któych nie
    chciałby by wiedzieli inni, ale mimo tego może się świetnie nadawać na
    wymagane stanowisko.

    Co o tym sądzicie? Czy jeśli ktoś odmói takiego testu to od razu jest
    skreślany?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała