PracaGrupypl.praca.dyskusjetest projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe" › Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
  • Data: 2005-06-29 18:04:55
    Temat: Re: test projekcyjny- "narysuj drzewo owocowe"
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mir w news:663a.00000a64.42c10893@newsgate.onet.pl napisał(a):

    > Zawsze dziwiło mnie jak psycholodzy potrafią poznać osobowość
    > drugiego człowieka podczas nawet godzinnej rozmowy,

    Jedyne co mam wspólnego z psychologią jest to, że jestem człowiekiem ;-) I
    lubię obserwować. Kiedyś trafiłem na bardzo wyrazistą osobę. Przez
    kilkanaście minut byłem świadkiem jej rozmowy z innymi osobami. Po kilku
    dniach kolejne spotkanie... znowu kilkanaście minut przysłuchiwania się +
    wymiana raptem kilku zdań. Na podstawie tego pokusiłem się o krótki rys
    osobowości. Poczuła się naga ;-) Byłą w szoku, że wiedziałem o niej tyle po
    tak krótkiej znajomości. Stwierdziła, że ludzie, którzy znają ją bliżej i od
    bardzo dawna nie wiedzieli o niej tyle co ja (chodzi także o sprawy, które
    ukrywała).
    Może miałem po prostu farta, a może nie ;-) A co gdybym skończył psychologię
    i wspierał się dodatkowo wieloletnim doświadczeniem? ;-)

    pozdrawiam
    Greg