  • Data: 2005-06-30 06:51:59
    Temat: Re: test projekcyjny-
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Immona <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> napisał(a):

    > Najlepszy jest ten, ktory wygral :D bo tak sie to mierzy w tym paskudnym
    > swiecie dzikiego kapitalizmu ;)

    jesli tak, to najlepsza partia jest lsd, najlepsza (albo jedna z) firma
    softwerowa jest Prokom, najlepsze samochody robi fiat itd.
    jest to jakas definicja, ale ja wole jednak chyba inna ;)

    > Swiat nie jest idealny, a ludzie sa omylni, jednak bez sprzedawania
    > produktow i umiejetnosci by to nie funkcjonowalo lepiej, tylko raczej wcale
    > by nie funkcjonowalo. Rozumiem, ze Ci sie mocno nie podoba, ze zestaw "zla
    > jakosc - dobra perswazja" odnosi wiekszy sukces niz "dobra jakosc - zla
    > perswazja", ale przynajmniej wycwiczyc perswazje jest znacznie latwiej niz
    > poprawic jakosc. A sposobu na zmiane tego, ze to tak funkcjonuje, nie widze,
    > wiec wole sie uczyc tego, czego dzisiejszy swiat wymaga i cos zyskac na tych
    > regulach zamiast na nie narzekac.

    racja. przeszkadza mi.
    Ja tez sie staram troche poduczyc ;) (czego czescia jest przegladanie tej
    grupy). Ale oprocz irytacji spowodowanej tym, ze nie lubie sie zajmowac
    rzeczami, ktore uwazam za glupie, jest tez taka, ze przez to zaniedbuje
    rzeczy, ktore sa naprawde istotne i ktore mnie interesuja.
    W moich fachu nowe rzeczy pojawiaja sie szybciej niz ktokolwiek jest w stanie
    nadazyc. A ja, zamiast sie nimi zajmowac, zajmuje sie pierdolami, bo tak jest
    lepiej z punktu widzenia "strategii".
    Dzieki temu bedac w istocie gorszym (merytorycznie) byc moze lepiej wypadne,
    czyli de facto bede lepszy ;) Ech :((((