PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 16:18:11
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rado [Tue, 22 Jun 2004 14:13:56 +0200]:

    > A ci którzy spełniają którąś z wad to i tak stawia ich wyżej
    > w hierarchii od tych co szukają pracy bo mają przynajmniej tą
    > jedną zaletę.

    Zalezy od punktu siedzenia. Dla mnie np. szukajacy pracy ma
    wiecej zalet -- bo moge go zatrudnic ;)

    Ale nie do konca rozumiem co chcesz w ten sposob powiedziec?
    Ze nawet jak pracodawca jelop i analfabeta to kazdy ma mu to
    plazem puszczac -- bo ma pieniadze?...

    Troche szacunku do samego siebie moze...

    > Cóż nie podoba mi się że świat jest tak skonstruowany ale
    > musze to zaakceptować chcąc znaleźć prace i wolę dostosować
    > swój czytnik do czytnika pracodawców i znaleźć pracę, niż
    > zmuszać ich do tego żeby teraz każdy z pracodawców przeszedł
    > kurs o ogonkach, bo wątpię w to czy się dostosują do tych
    > reguł i czy nie pójdą gdzie indziej szukać pracowników.

    No ale to Ty chcesz sie dostosowywac. To Twoja sprawa. Zaloz
    alt.pl.praca.oferowana bez zasad i sie dostosowuj. FAQ
    pl.praca.oferowana zostalo stworzone przez uzytkownikow tej
    grupy i okresla to co oni chca.

    A tak swoja droga, to nie wiem czy chcialabym pracowac dla
    pyskacza ktory uwaza ze to cala reszta swiata powinna sie do
    niego dostosowywac a nie on do panujacych zasad. Zastanowilo
    by mnie, czy np. do kodeksu pracy ma podobne podejscie...

    > Zauważ że jak się nie będzie można doczytać to przynajmniej
    > będzie można odpowiedzieć na takiego posta

    Majac 50 postow ktorych nie jestes w stanie przeczytac bedziesz
    odpowiadal na wszystkie czy na losowo wybrane?

    > i poprosić o zmianę kodowania podać link gdzie są informacje
    > na ten temat

    Myslisz, ze zrobia to specjalnie dla Ciebie skoro mieli to
    gleboko w nosie wysylajac ogloszenie dla kikudziesieciu tys.
    osob w usenecie? Chyba zartujesz.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl