PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-23 05:39:16
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nina Liedtke [Wed, 23 Jun 2004 00:22:03 +0200]:

    > Małe sprostowanie -- akurat reguły techniczne wysyłania postingów
    > (w tym: dotyczące kodowania) zostały ustalone przez właściciela
    > hierarchii pl.* i nie można ich zmienić w drodze głosowania.

    Mozna natomiast zniesc moderowanie grupy i wtedy wyladuje na niej
    dowolny smiec z dowolnymi bledami. Mowiac o glosowaniu to wlasnie
    mam caly czas na mysli -- a o ile pamietam to o tym decyduja juz
    wlasnie uzytkownicy?

    Ale dzieki za sprostowanie.

    > Właściciel prędzej postawi bota, kasującego z całej hierarchii
    > postingi ze złym/nieoznaczonym kodowaniem, niż zgodzi się na
    > dyktaturę ałtlukowców ;>

    Well, mnie to akurat zupelnie nie martwi... :)

    > Przypuszczalnie chodziło o to, że to nie jest ,,the right way''.

    No wlasnie cos mi sie majaczy ze jednak problem byl techniczny
    a nie 'moralny'. To co piszesz dalej to oczywiscie fakt, tyle
    ze jak juz tu paru outlookowcow ladnie powiedzialo -- spora
    czesc z nich ma nas zwyczajnie gdzies i ustawiac im sie niczego
    nie chce. Tak wiec niezaleznie od wszystkiego co moznaby zrobic,
    dalej beda tu klac na moderatora bez chwili zastanowienia nad
    tym co robia. Nie da sie nauczyc kogos kto ma nauke w nosie.

    Co jak dla mnie osobiscie wcale nie znaczy ze nalezy odpuscic
    akurat im stosowanie sie do netykiety.

    > Nina

    pzdr. Nahia

    --