PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 22:51:50
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "rado" <r...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5. Konfiguracja OE zajmuje jakies 30 sekund w porywach moze do
    > minuty. Jesli ktos nie chce poswiecic minuty na to, zeby dac
    > potencjalnym pracownikom do zrozumienia ze szanuje ich czas
    > i nie chce im utrudniac zycia -- to nie wymaga komentarza.

    szczerze mówiąc to mi też już nie chce się na ten temat gadać bo i tak nikt
    sobie z tego nic nie robi i tak! mówisz że ustawienie OE to 30sek zgadzam
    się bo tyle mi zajęło ustawienie tego wszystkiego co było w tej instrukcji
    http://evil.pl/pip/OE.html ale chyba to nie pomogło bo i tak mój post nie
    został wyświetlony na PPO wiec jak możesz to sprawdź w kodowaniu tej
    wiadomości i powiedz co jest nie tak.

    pozdr