PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 22:07:36
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: Nahia <n...@...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    rado [Tue, 22 Jun 2004 19:26:51 +0200]:

    W sumie to zaczelam juz odpisywac na tego posta, ale mi sie
    nie chce po raz n-ty klepac tego samego [przy okazji, swietnie
    rozumiem moderatorow ktorym tez sie juz najwyrazniej nie chce
    po raz kolejny powtarzac].

    Chcesz sobie robic spiskowa teorie dziejow? A rob sobie, mi
    to na prawde bez roznicy. Jak Ci to poprawia humor to tlumacz
    sobie ze wcale nie chodzi mi o to zeby usenet nie wygladal jak
    jeden wielki smietnik tylko ze eliminuje konkurencje. Twoja
    brocha nie moja. Tylko zastanow sie nad tym jeszcze raz jak
    nastepnym razem bedziesz czyscil skrzynke z kilkudziesieciu
    reklam viagry, oka? Autorzy maja tak samo w nosie zasady
    wspolzycia w Sieci jak Ty w tej chwili.

    Fakty sa takie:
    1. Usenet ma swoje zasady i mozesz dostosowac sie do nich albo
    mozesz robic z siebie goscia ktory na slub przychodzi w dresie
    bo tak mu wygodniej. Twoja wola.
    2. Opieprzanie moderatorow za zawartosc FAQ nie ma sensu bo to
    nie oni je tworza. Mozecie opieprzac siebie nawzajem -- albo
    ruszyc sie i przeglosowac zniesienie moderacji. Takie pomysly
    juz byly i nie spotkaly sie ze zbytnim poparciem...
    3. Moderatorzy poswiecaja swoj prywatny czas zeby robic cos,
    czego ta grupa od nich chciala, i zbieraja jeszcze joby za
    to ze to robia. Troche to nie fair, nie uwazasz?
    4. Korzystanie z usenetu nie jest obowiazkowe. Nie jest nawet
    prawem. Niespodzianka, no nie?
    5. Konfiguracja OE zajmuje jakies 30 sekund w porywach moze do
    minuty. Jesli ktos nie chce poswiecic minuty na to, zeby dac
    potencjalnym pracownikom do zrozumienia ze szanuje ich czas
    i nie chce im utrudniac zycia -- to nie wymaga komentarza.

    Tyle mojego. Rewolucjonistow-gawedziarzy mam juz dosc.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]