PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 17:26:51
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: "rado" <r...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zalezy od punktu siedzenia. Dla mnie np. szukajacy pracy ma
    > wiecej zalet -- bo moge go zatrudnic ;)

    to już wiem dlaczego nie chcesz żeby pojawiały się nowe oferty pracy

    mniej ofert mniejsza konkurencja w odbiciu pracownika, lub pracownik jeżeli
    nie będzie miał wyboru to wybierze twoją firmę.sprytne

    > Ale nie do konca rozumiem co chcesz w ten sposob powiedziec?
    > Ze nawet jak pracodawca jelop i analfabeta to kazdy ma mu to
    > plazem puszczac -- bo ma pieniadze?...

    po prostu nie sądzę że wprowadzając ostre kryteria selekcji postów na PPO
    zmusisz pracodawcę do nauki jak wysłać poprawnie maila tylko sądzę że on
    zrezygnuje z szukania pracownika na PPO, ale jak zrozumiałem powyżej to jest
    ci to na rękę

    > Troche szacunku do samego siebie moze...

    ja mam strasznie wiele szacunku do siebie tylko umiem się postawić w roli
    osoby która szuka pracy i tej która ją daje

    > No ale to Ty chcesz sie dostosowywac. To Twoja sprawa. Zaloz
    > alt.pl.praca.oferowana bez zasad i sie dostosowuj. FAQ
    > pl.praca.oferowana zostalo stworzone przez uzytkownikow tej
    > grupy i okresla to co oni chca.

    gdybym umiał to bym założył ale nie uważam żeby mi było to do czegoś
    potrzebne żebym się teraz uczył jak się zakłada grupy dyskusyjne bo mam
    wiele innej nauki, dlatego też nie chce mi się wierzyć ze tym FAQiem
    zmusicie pracodawców do nauczenia się o kodowaniu co to jest poco to jest i
    co mu to daje

    > A tak swoja droga, to nie wiem czy chcialabym pracowac dla
    > pyskacza ktory uwaza ze to cala reszta swiata powinna sie do
    > niego dostosowywac a nie on do panujacych zasad. Zastanowilo
    > by mnie, czy np. do kodeksu pracy ma podobne podejscie...

    kto mówi o jakimś pyskaczach po prostu zauważ ze tak juz jest że osoby które
    coś osiągnęły w życiu to raczej maja inne problemy typu jak utrzymać firmę
    na obecnym poziomie lub co w niej zmienić żeby przynosiła lepszy dochód a
    nie tracić czas na uczenie się o kodowaniu,

    kryteria filtracji tego nie zmienią tylko tak jak napisałem wcześniej
    odstraszą większość pracodawców w inne miejsce na znalezienie pracownika

    > Majac 50 postow ktorych nie jestes w stanie przeczytac bedziesz
    > odpowiadal na wszystkie czy na losowo wybrane?

    ja nie karzę tobie odpisywać, sam też nie mam zamiaru odpisywać ale nie masz
    co się martwic bo jeżeli by kogoś coś zainteresowało w danym poście to by
    napisał że nie może się doczytać lub by sobie poradził jakoś
    po drugie można by zrobić automat który by to robił

    > Myslisz, ze zrobia to specjalnie dla Ciebie skoro mieli to
    > gleboko w nosie wysylajac ogloszenie dla kikudziesieciu tys.
    > osob w usenecie? Chyba zartujesz.

    zauważ że jest dużo innych miejsc gdzie pracodawca może dać ofertę pracy i
    chyba powinno PPO zależeć żeby pracodawca nie korzystał z tych innych miejsc
    tylko właśnie z PPO, a jeżeli nie zależy to zostaje mi tylko się domyślać
    dlaczego ale poruszę to już w osobnym poście