PracaGrupypl.praca.dyskusjepropozycja zmiany FaQ p.p.o › Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
  • Data: 2004-06-22 22:22:03
    Temat: Re: propozycja zmiany FaQ p.p.o
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jun 2004 12:42:11 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote in
    article <cb92jf$et5$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    [...]
    > Przeciez reguly rzadzace p.p.p zostaly ustalone wlasnie przez
    > tych ludzi ktorzy *chca* sie bawic w usenet.
    > Nie przez moderatora, nie przez wlasciciela -- przez ludzi. Tu
    > na tej grupie masz tych ludzi -- przekonaj ich ze zasady ktore
    > istnieja sa do luftu i przeglosujcie ich zmiane.
    [...]

    Małe sprostowanie -- akurat reguły techniczne wysyłania postingów
    (w tym: dotyczące kodowania) zostały ustalone przez właściciela
    hierarchii pl.* i nie można ich zmienić w drodze głosowania. Właściciel
    prędzej postawi bota, kasującego z całej hierarchii postingi ze
    złym/nieoznaczonym kodowaniem, niż zgodzi się na dyktaturę ałtlukowców
    ;> Nie jest też prawdopodobne, aby zaakceptował moderatora, który by
    przepuszczał postingi ze złym/nieoznaczonym kodowaniem. Zob. ,,Newsy w
    Polsce - FAQ'', cz. 1, szczególnie rozdziały:

    Czy w newsach mozna uzywac polskich "ogonkow"
    Ratunku! Dostalem list od robota! Czy mam sie bac?

    FAQ dostępne jest w grupie pl.answers oraz na www.usenet.pl.

    > A tu sie nie wypowiem, programista nie jestem, nie wiem czy
    > tak sie da i ile z tym roboty... Zdaje sie ze byla tu juz
    > kiedys podobna propozycja i nie przeszla. Podejrzewam ze byl
    > ku temu jakis konkretny powod.

    Przypuszczalnie chodziło o to, że to nie jest ,,the right way''. Jak
    ktoś (moderator, skrypt...) po cichu poprawi ich błędne postingi, nie
    będą świadomi istnienia problemu. A chodzi o to, żeby byli świadomi i
    poprawili swoją błędną konfigurację. A także o to, że skoro sami wybrali
    sobie taki czytnik, to niech się sami z nim użerają. A jak to przekracza
    ich możliwości, to niech piszą skargi do Microsoftu.

    Nina
    --