PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
  • Data: 2007-09-13 19:01:05
    Temat: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Od: sz <s...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Nie wydaje mi się abyś nie mógł palić we własnej restauracji.
    > Pal i 2 paczki dziennie, tylko nie wpuszczaj tam ludzi czyli nie czyń
    > jej miejscem publicznie dostępnym.

    bez wpuszczania ludzi to juz nie bylaby restauracja tylko nietypowo
    urzadzony dom.
    a wiec we wlasnej *restauracji* palic nie mozna :->

    (akurat (jeszcze?) nie w polsce, na szczescie)

    (co to w ogole jest za argument ze miejsce publicznie dostepne? w kazdym
    miescie sa setki publicznie dostepnych miejsc gdzie mozna zginac w ciagu
    sekundy albo zostac kaleka do konca zycia)

    [...]
    > Nie ma sensu miotać się od skrajności do skrajności, od kwestionowania
    > prawa do zamordyzmu. Rozwój społeczeństwa jest procesem ewolucyjnym,
    > takoż wspóistniejący z nim rozwój stosunków społecznych (czyli domeny
    > prawa), zaś w ewolucji możliwe są ślepe uliczki.

    oczywiscie.
    dlatego mam nadzieje ze ludziom wreszcie przestanie sie podobac
    traktowanie jak niepelnosprawnych umyslowo.

    ciekawe czy kazdy z takich popierajacych tego typu przepisami mysli:

    1. jestem glupi, fajnie ze bedzie przepis to mnie powstrzyma przed
    robieniem glupot

    2. ja jestem madry ale inni sa glupi i trzeba ich powstrzymywac

    w obu przypadkach czarno widze przyszlosc spoleczenstwa w ktorym
    pojawiaja sie tego typu myslenie :-/