PracaGrupypl.praca.dyskusjeplaca minimalna a budzet panstwa › Re: placa minimalna a budzet panstwa
  • Data: 2007-09-14 06:37:19
    Temat: Re: placa minimalna a budzet panstwa
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    sz wrote:

    > no jest niestety, bo przeciez to wszystko demokratyczne kraje
    > wprowadzaja, dlatego zastanowila mnie ta druga kwestia ponizej, czyli
    > czy ma na to wplyw falszywa (samo)ocena ludzi (mianowicie:
    > przytlaczajaca wiekszosc jest we wlasnym mniemaniu bardziej inteligentna
    > niz przecietna) - a co za tym idzie moze "troszcza" sie o swoich
    > bliznich-matolkow zeby im ulzyc w zyciu? i w efekcie wszyscy sa
    > "madrzejsi" od innych i nawzajem sie wpychaja w idiotyczne ograniczenia.

    Bardzo czesto chodzi o kase. Jesli np. sluzba zdrowa jest panstwowa i
    darmowa = z podatkow, to idiota, ktory wyrzadzi krzywde sobie samemu
    przez glupie zachowanie naraza pana, pania, spoleczenstwo na koszty:
    wieksze podatki albo mniejsza dostepnosc uslug dla tych, ktorzy nie
    zachowywali sie glupio. W takiej sytuacji zabranianie pewnych zachowan,
    ktore sie wiaza z duzym ryzykiem dla samego zachowujacego sie, jest po
    prostu ekonomiczne z punktu widzenia zarzadzania panstwem i jego budzetem.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl