PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-16 21:51:35
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-16, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Ty mu proponujesz bulki z masłem w osiedlowym
    > sklepiku i komunikację miejską. To jest wiązanie
    > końca z końcem. Sama kultura przez male "k"
    > i "przyjemności", to są wydatki na poziomie średniej
    > krajowej.

    Nie fałszuj mojej wypowiedzi. Nic mu nie proponuję,
    a jedynie się zastanawiam gdzie on traci tą kasę.
    700 na samochód? Come on.

    > Powiesz, że można życ bez tego, ale co
    > to za życie? On potrzebuje wolności. Potrafisz to
    > zrozumieć?

    Oczywiście. A Ty potrafisz zrozumieć, że on chce mieć
    _wszystko na raz_? Tzn. i dorabiać się, i żyć pełnią
    życia i Bóg wie co jeszcze? Doczytałeś się tego,
    czy skupiłeś się na "bułeczkach" i złośliwościach?

    Gość chce w 5 lat osiągnąć wszystko i najlepiej
    jeszcze bez przemęczania się. Tak się nie da
    w żadnym kraju, chyba że się przyfarci.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl