PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-17 05:17:34
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > Napisał że bez rat.

    Faktycznie napisał.
    Podał szczegółowo na co ile wydaje.
    Z planami na przyszłość ----> wydatki np na dzieci

    > Zależy od definicji "żyć" i "coś oszczędzić".
    > Nie uprawiaj demagogii. Chcesz konkretów, to mów
    > konkretami.

    Przecież podał konkrety.
    Napisał nawet ile oszczędził.
    Na 10m2 mieszkania albo kompaktowe auto.
    Po 5 latach, bo 5500 wywalczył dopiero niedawno.

    > Wg Ciebie przy zarobkach 5500 netto, poza Warszawą,
    > nie da się "żyć i oszczędzić"? Żyjąc samemu?
    > Naprawdę?

    Masz sporo racji z tą demagogią: przegapiłem to, że jest sam
    i nie założyłem życia w mniejszym mieście.
    Ale nie zmienia to faktu, że z jego perspektywy
    będzie to coraz mniej w obliczu jego planów życiowych.
    Wzrosną mu oczekiwania, a spadnie zdolność kredytowa.