PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-17 08:36:28
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-17, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Przecież podał konkrety.
    > Napisał nawet ile oszczędził.
    > Na 10m2 mieszkania albo kompaktowe auto.
    > Po 5 latach, bo 5500 wywalczył dopiero niedawno.

    A w którym kraju jest tak, że żyjąc na poziomie, wydając na przyjemności, etc.
    po pięciu latach można kupić porządny dom? Wydaje się, że nie jest to USA,
    bo tam to chyba na kredyty kupowali (stąd kryzys).

    Mówisz, że w europejskich krajach, jest lepiej niż w USA? :)

    > Masz sporo racji z tą demagogią: przegapiłem to, że jest sam
    > i nie założyłem życia w mniejszym mieście.
    > Ale nie zmienia to faktu, że z jego perspektywy
    > będzie to coraz mniej w obliczu jego planów życiowych.
    > Wzrosną mu oczekiwania, a spadnie zdolność kredytowa.

    Akurat single mają mniejszą zdolność niż małżeństwa. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl