PracaGrupypl.praca.dyskusjemoja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii › Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
  • Data: 2009-08-16 21:59:42
    Temat: Re: moja historia - jak informatyk z poznania pracuje i zyje w szwajcarii
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer wrote:

    > Nie fałszuj mojej wypowiedzi. Nic mu nie proponuję,
    > a jedynie się zastanawiam gdzie on traci tą kasę.
    > 700 na samochód? Come on.

    Akurat 700 na samochód, to dla mnie żadna niespodzianka,
    bez problemu doliczyłem się prawie 500zł eksploatacji u siebie.
    Może spłaca jakieś raty do tego?

    > Oczywiście. A Ty potrafisz zrozumieć, że on chce mieć
    > _wszystko na raz_? Tzn. i dorabiać się, i żyć pełnią
    > życia i Bóg wie co jeszcze? Doczytałeś się tego,
    > czy skupiłeś się na "bułeczkach" i złośliwościach?

    Chciałby żyć i móc coś oszczędzić.
    To tak wiele?

    > Gość chce w 5 lat osiągnąć wszystko i najlepiej
    > jeszcze bez przemęczania się. Tak się nie da
    > w żadnym kraju, chyba że się przyfarci.

    Nie zauważyłem, żeby miał takie pragnienie.
    Chce normalnie żyć (nie oglądać każdej złotówki z dwóch stron)
    i mieć szansę dorobienia się czegoś w perspektywie kilkunastoletniej.
    Odniesienie do krótszego okresu wzięło się stąd, że przez te 4-5 lat
    pracuje i ani nie żyje "jak król" ani nie ma co oszczędzić.