PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    From: "DaMoN" <d...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    Date: Mon, 18 Oct 2004 17:33:08 +0200

    Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> napisał w
    wiadomości news:cl05o5$h8n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wytoczyc
    > udowodnisz,
    >

    > Jaka dysktyminacja? Jako pracodawca moge sobie zazyczyc ze chce np.
    > blondynke 27lat, z wyzszym, i np jakimis wymiarami. Kto mi tego zabroni,
    > to jest wlasnie ta wolnosc ;) Kwestia jest taka, czy powiem to wprost
    > osobom starajacym sie o prace (przynajmniej nie beda robic sobie nadziei i
    > nie beda tracic czasu niepotrzebnie), czy dowiedza sie ze nie zostali
    > zatrudnieni po 3 rozmowach wstepnych, wydanych pieniadzach na dojazdy itp.
    > IMHO pierwsza mozliwosc jest lepsza.

    No wlasnie ze z tego co wiem to nie moze. Ktos sugerowal lekture KP, ale z
    tego co wiem jest to tez wymog UE - nie wolno np. sugerowac wieku w
    ogloszeniach o prace. Pracodawcy (ktorzy de facto sami decyduja) czesto
    decyduja sie na wybieg "zatrudnie XXX do pracy w mlodym, dynamicznym
    zespole" - co znaczy "ludziom ktorych mlodymi nie mozna nazwac z gory
    dziekujemy".

    Tak czy inaczej - jesli mialby swiadkow ze nie dostal pracy ze wzgledu na
    wiek - moglby sie sadzic z firma ktora cos takiego praktykuje. W tym
    przypadku ewidentnie - nie pytano nawet czy jest bialy, czarny, zolty czy
    zyd - po odpowiedz na pytanie o wiek powiedziano dziekuje.

    --
    Pozdrawiam,
    DaMoN