PracaGrupypl.praca.dyskusjeludzie po 30-tce do odstrzału › Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    From: "Rob59" <R...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ludzie po 30-tce do odstrzału
    Date: Mon, 18 Oct 2004 12:05:19 +0200

    > nieslusznie narusza czyjes prawa. No jejku, wolnos mamy i trzeba
    > z niej korzystac. Tak jak w USA mozna dostac odszkodowane za smieszna
    > rzecz - to efekt sielnej demokracji i kapitalizmu, my dopiero uczymy sie
    > tego,

    Podziwiam Twój optymizm. W Polsce panuje dziki, drapieżny kapitalizm i zanim
    Twoja ( moja? ) sprawa o odszkodowanie trafiła by do sądu I instancji (
    później odwołanie, sąd II instancji, SN, sąd kasacyjny i diabeł co tam
    jeszcze wie ) to dawno zabrakło by kasy nie tylko na adwokatów ale i na
    życie. Rozdmuchana sprawa jednej sprawy Biedronki to nie tyle zwycięstwo
    jednostki ( nadmienię w I instancji ) ale przejaw bezwzględnej walki
    konkurencyjnej sieci marketów.( Wygrana Pani twierdzi iż właśnie otwiera
    swój własny biznes, franszczyze ciekaw jestem jakiej sieci)

    pozdrawiam