PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-19 13:03:02
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Roskal pisze:

    > Skoro masz takie motywacje jak te co wyzej przedstawiles to pracodawca
    > dobrze sie zastanowi czy Cie zatrudnic. Co innego jesli bys napisal ze
    > chcesz pracowac u tak swietnego pracodawcy, abys mogl sie wykazac
    > zdobyta wiedza i poglebiac swoj rozwoj u jego boku :)

    Jeżeli już piszę list motywacyjny, to na pewno nie piszę o w/w motywacjach.
    Tak, kłamię pisząc list motywacyjny. Dlaczego? Nie pracuję/ nie chcę
    pracować w "molochach". Kandyduję na stanowiska firm mało znanych. Skąd
    mam wiedzieć, jak świetny jest pracodawca?? Ze stron internetowych
    firmy, nawet, jeżeli są profesjonalne, nie da się wyczytać, że dana
    firma jest świetna. A szukając informacji na forach/ grupach dostaje się
    sprzeczne informacje dotyczące firmy. Nie poznasz firmy dopóki w niej
    nie popracujesz. Czyli MUSISZ kłamać (lżej - ściemniać) pisząc list
    motywacyjny.
    Jednym zdaniem - list motywacyjny tworzysz raz na całe życie. Szablon.
    Przecież w każdej firmie do jakiej chciałbym się dostać chciałbym
    zdobywać wiedzę/ rozwijać się. Przecież każdej firmie dam z siebie to co
    najlepsze, jeżeli będzie tego warta. IMO.

    --