PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-19 21:55:08
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2007-06-19 23:42, Any User pisze:

    > Daje. Czegokolwiek by kandydat nie napisał, to zawsze można wyciągnąć z
    > tego jakieś wnioski nt. jego osobowości. Są to oczywiście informacje
    > wstępne, podlegające dokładnej weryfikacji w trakcie rozmowy, o ile

    Oczywiście. Tyle że informacje w liście niosą o wiele mniej treści niż
    te w cv. Dlatego też uważam wymaganie dostarczania listów motywacyjnych
    za zbędną manierę. Aplikujący tracą czas na pisanie, rekrutujący na
    czytanie.

    > oczywiście informacje twarde uzasadniają w ogóle jej przeprowadzenie.
    > Niemniej jednak podkreślam, iż dokładnie każde słowo listu (jak i cv)
    > zdradza _coś_ o kandydacie, a dalej to już kwestia cech samego rekrutera.

    Wiesz, jeśli np. Szymborska byłaby babcią kandydata to ów mógłby
    poprosić ją o wysmażenie takiego listu że hej :) Ja na przykład jestem
    bardzo wyczulony na punkcie języka, więc taka kwiecista epistoła z
    pewnością chwyciłaby mnie za serce ;) Tyle ze co to ma wspólnego z
    rzetelną rekrutacją?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl