PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-19 21:49:29
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: Any User <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zastrzegam się jednak, że nie mam w tym praktyki, gdyż ja sam nigdy
    > jeszcze nie upodliłem się i nie posunąłem się do uprawiania rynsztokowej
    > literatury okolicznościowej typu: "jestem przekonany, że praca w państwa
    > firmie umożliwi mi rozwój zawodowy i realizacje życiowych planów"

    No patrz, a mnie w szkole średniej nauczyli w profesjonalny sposób
    poszukiwać pracy, w tym biegle konstruować powody, dla których szukam
    pracy w tej właśnie firmie (tj. analiza znanych faktów nt. firmy, a
    także rzeczy oczywistych, jak ogólna wielkość, poziom finansowy itp.,
    dobór powodów w zależności od użytego medium [list/rozmowa
    osobista/telefoniczna itp.]). I w efekcie, korzystając konsekwentnie z
    tej wiedzy, zarabiam już kilka średnich krajowych.

    ps. Niezależnie od wszystkiego, i tak absolutnie najlepiej się sprawdza
    motyw z wymienieniem w liście motywacyjnym nazwy firmy, oraz tekstem w
    stylu "w której to firmie miałem przyjemność z Panem współpracować".
    Oczywiście pod warunkiem, że jest to prawda i da się to obronić na rozmowie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com