PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny - po co to komu?? co pisać?? › Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
  • Data: 2007-06-19 21:35:03
    Temat: Re: list motywacyjny - po co to komu?? co pisać??
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f58hll$8lr$1@inews.gazeta.pl Damian
    <d...@n...poczta.gazeta.pl> pisze:

    > po co komu list motywacyjny??
    Normalnym - raczej po nic. Ale...
    Podajesz w nim zawsze jakieś informacje. Zazwyczaj znacznie obfitsze niż ci
    się wydaje.
    Nawet jak kłamiesz.
    Ale to jeszcze nic takiego strasznego.
    O wiele gorsze jest, gdy do czytania twojego LM-a zabiera się
    rekruter-idiota, któremu się wydaje, że jest świetnym psychologiem i
    badaczem dusz ludzkich, bo skończył dwa szkolenia, jeden kurs i przeczytał
    książkę zaleconą przez trenera o takiej samej proweniencji.
    Wówczas, cokolwiek byś napisał taki bałwan zbuduje na tym _swoją_ "teorię",
    a ty się o tym nawet nie dowiesz.
    Trudno jest pisać dla myślących, jeszcze trudniej dla głupców.
    Zastrzegam się jednak, że nie mam w tym praktyki, gdyż ja sam nigdy jeszcze
    nie upodliłem się i nie posunąłem się do uprawiania rynsztokowej literatury
    okolicznościowej typu: "jestem przekonany, że praca w państwa firmie
    umożliwi mi rozwój zawodowy i realizacje życiowych planów"

    --
    Jotte