  • Data: 2005-10-23 15:27:34
    Temat: Re: juz oklepana kwestia
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dja909$b52$1@news.interia.pl>, j...@i...pl says...

    > Na zarzut, ze brak jest domyslnej przegladarki plików PDF w systemach
    > Windows chyle czola i potwierdzam. Czy zwalnia to jednak z sekretarke,
    > czy informatyka od zainstalowania odpowiedniego oprogramowania?

    Ale tu wcale nie chodzi o to, kto ma jakie obowiazki. Gdyby brac pod
    uwage, co by bylo, gdyby wszyscy robili to, co do nich nalezy, to nie
    byloby na swiecie polowy problemow. Swiat nie jest jednak idealny.

    I prawda jest taka, ze ta pani, ktora siedzi przy komputerze i przeglada
    nadeslane CV moze nie miec czasu, aby w danej chwili biec po kogos z IT.
    A jak juz zglosi zapotrzebowanie, to instalacja PDFa na jednym
    stanowisku moze wcale dla Dzialu IT nie byc wielkim priorytetem i w
    danej chwili ktos moze byc zajety czyms innym.

    W zwiazku z tym ta pani oznaczy sobie maila z tym CV jako oczekujace. A
    w tym czasie zacznie przegladac sobie nastepne, zobaczy kogos, kto ja
    zainteresuje i moze nawet nie wroci do tego oznaczonego wczesniej CV.

    A jak ktos chce byc jednoczesnie i praktykiem-realista i esteta-
    idealista, to moze swoje CV wyslac w dwoch formatach - i w Wordzie, i w
    PDFie. Jak ktos w dziale HR, bedzie wiedzial, o co chodzi z tymi PDFami
    i znal ich zalety, to otworzy aplikacje w PDFie. A jak ktos nie bedzie
    wiedzial, to otworzy te aplikacje, ktora po kliknieciu mu sie w ogole
    otworzy na komputerze.

    ..:: fabio