  • Data: 2005-10-24 06:39:52
    Temat: Re: juz oklepana kwestia
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak ktos chce byc jednoczesnie i praktykiem-realista i esteta-
    > idealista, to moze swoje CV wyslac w dwoch formatach - i w Wordzie, i w
    > PDFie. Jak ktos w dziale HR, bedzie wiedzial, o co chodzi z tymi PDFami
    > i znal ich zalety, to otworzy aplikacje w PDFie. A jak ktos nie bedzie
    > wiedzial, to otworzy te aplikacje, ktora po kliknieciu mu sie w ogole
    > otworzy na komputerze.

    Jakbyś zapoznał się z moimi wszystkimi wypowiedziami w tym temacie
    wiedziałbyś, że do tego ZMIERZAM - zawsze możemy wysłać w obu formatach.
    Chodzi o to, że PDF daje większą - nie, poprostu daje gwarancję
    zachowania poprawnego układu treści co w moim mniemaniu ma znaczenie,
    gdyż niejako świadczy o mnie - autorze.

    Nudzi mi się już ten wątek. Chcę na koniec podkreślić, że nie
    wypowiedziała się tu ŻADNA osoba, która pracuje w HR lub sekretariacie,
    bądź prowadzi niewielką działalność i sama odbiera aplikację - i nie
    potwierdziła: TAK, ODBIERAM CV I LM I JEŻELI DOSTANĘ JE W FORMACIE PDF -
    KASUJĘ, BO NIE WIEM CO Z TYM ROBIĆ! A dlaczego? Bo nikt nikomu nie
    wmówi, że ludzie mający w pracy do czynienia z formularzami i
    dokumentami elektronicznymi (a w sekretariatach właśnie z tym ma się
    doczynienia) będą zaskoczeni formatem PDF.

    pozdrawiam,