PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-24 12:15:13
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@nn" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Koziorozec" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ja Ci nic na to nie poradzę, że nie wiesz.
    > Chodziło mi o to, ze mimo wszystko nie zawsze warto wysyłać
    > w PDF-ie i bez znaczenia czy to podanie o pracę, czy potwierdzenie
    > przelewu, bo idiotów/ek nie brakuje. Juz rozumiesz? Bo jasniej
    > wytłumczyć Ci tego nie potrafię.

    Twój post nie wskazywał na to, o czym teraz piszesz ;)
    Podzielam zdanie, że wysyłanie w .pdf nie jest najlepszym rozwiązaniem.
    Ale są i tacy, którzy nie odbiorą .doc, bo może zawierać
    makra-wirusy. I mają trochę racji, chociaż małą wiedzę i widać
    nie posiadają antywira z aktualną bazą sygnatur wirusów ;>

    > A teraz Ty, po co napisałaś mi o czymś o czym wiem?

    Inaczej zrozumiałam Twoją wypowiedź, a tak w ogóle to odpowiedzi
    do postów niekoniecznie skierowane są tylko do autora, a szerzej -
    do czytelników grupy. Osobiście bardzo mnie denerwuje, gdy z braku
    wiedzy niektóre osoby twierdzą, że korzystanie z elektronicznego konta
    naraża go na włam, kradzież itd. Niestety, bardzo wiele osób tak myśli.

    > A tak w ogóle okres masz, że taka nerwowa jesteś?

    Jestem w takim wieku, że mam go co miesiąc ;>>>
    Ale gdzie Ty tu widziałaś nerwy? ;)
    Dobra, założę, że nie chciałaś być złośliwa ;)

    --
    Koziorozec