PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-24 13:31:16
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-10-2005 o 14:57:34 Koziorozec <b...@n...pl> napisał:

    > Byłby to dobry argument w dyskusji, ale .pdf tworzy się najczęściej
    > właśnie z pliku Worda - soft, np. Adobe Acrobat i generowanie
    > pliku poprzez Acrobat Distillera. Jednak, faktycznie pracodawca
    > nie musi o tym wiedzieć.

    Dziwne, ja używam wszystkich innych metod. Oprócz tej jednej, która
    wymieniłaś. :)

    Mam wirtualną, freewarową drukarkę Qprinter z www.qprint.com.pl, która
    "drukuje" do PDF z każdej aplikacji, a poza tym mam też OpenOffice. A do
    czytania PDF wystarcza mi Foxit.

    Jestem swoją droga ciekaw, jak bardzo rozpowszechniona jest wiedza o
    oprogramowaniu do tworzenia i czytania PDFów - podejrzewam, ze 96,4% tych
    pań z Gdańska, które o PDF w ogóle słyszały, mysli wciąż, że Adobe Acrobat
    i Adobe Reader.

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie. I coraz głupszej treści.
    http://tolep.blogsome.com