PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-24 12:57:34
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" napisał w wiadomości

    > Czy tez mam zbyt uboga wyobraznie i istnieja inne zagrozenia,
    > ktorych nie dostrzegam?

    Jestem za opcją wysyłania dokumentów do rekrutacji w .doc.

    Jednak odpowiadając na Twoje pytanie: teoretycznie istnieje możliwość
    wysłania wraz z dokumentem .doc makrowirusa - złośliwego kodu.

    Ale od tego jest odpowiednie ustawienie zabezpieczeń w Wordzie
    (i nie klikanie na 'ok' bez przeczytania komunikatu i upewnienia się,
    że wiem co robię) i posiadanie antywira, który sprawdza przy odbiorze
    poczty lub przy otwieraniu dokumentu.

    > A bardziej powaznie: tam, gdzie w wymaganiach jest wpisana
    > znajomosc pakietu MsOffice, wysylajac aplikacje w czyms innym
    > niz w Wordzie pozbawiamy sie mozliwosci udowodnienia swojej
    > bieglosci w Office'ie.

    Byłby to dobry argument w dyskusji, ale .pdf tworzy się najczęściej
    właśnie z pliku Worda - soft, np. Adobe Acrobat i generowanie
    pliku poprzez Acrobat Distillera. Jednak, faktycznie pracodawca
    nie musi o tym wiedzieć.

    --
    Koziorozec