  • Data: 2005-10-23 15:18:43
    Temat: Re: juz oklepana kwestia
    Od: fabio <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <djahsp$lqc$1@news.interia.pl>, j...@i...pl says...

    > ZABEZPIECZANIE SIE PRZED NIEAUTORYZOWANA MODYFIKACJA DANYCH jest jednym
    > z elementarnych poczynan w przypadku korzystania z komputera
    > podlaczonego do sieci. Zwlaszcza w takim tempie rozwoju technik
    > informatycznych i Internetu.

    Chyba troche Cie ponioslo. Zabezpieczanie CV przed nieautoryzowana
    modyfikacja? Trudno mi sobie wyobrazic dzial HR, ktory ma czas na to,
    aby z jakiegos powodu modyfikowac CV ludzi, ktorych pozniej zapraszaja
    na rozmowe. Rownie dobrze mozesz prosic firmy o przekazanie Ci na
    dyskietce klucza PGP, ktorym zaszyfrujesz swoje CV przed wyslaniem.

    ..:: fabio