PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: java czy oracle ?
    Date: Sat, 23 Sep 2006 19:00:13 +0000 (UTC)

    ixixixi napisał(a):

    > Założę się, że napisałeś te słowa w programie napisanym w C++
    > uruchomionym w OS napisanym w C/C++, a dookoła masz nauruchamiane masę
    > softu napisanego w C++.

    Głównie w C. Winapi jest w C (dopiero w GDI+ jakieś klasy się pojawiają).
    Jajko linuksa, z tego co wiem również jest w czystym C pisane.

    > Komunikacja sieciowa też zapewne odbyła się przy wsparciu softu
    > napisanego w C++.

    Ależ gdzie tam. Czyste C. :)

    > Piszą w tym tylko wciskacze softu, których odbiorcami są inne firmy, w
    > których ludzie nie wiedzą co kupują, bo też się nie znają. Nikt świadomy
    > by tego przecież nie kupił. Zwłaszcza, że mógłby mieć 10X wolniejsze
    > kompy/serwery i soft w C++, który by działał na tych złomach 2X szybciej
    > niż Java na tych szybkich.

    A i tak wszystko wymięka wobec wydajności asemblera!
    Piszmy więc wszystko w ASM!

    Ja jestem za. Swego czasu, w ramach zabawy, zaimplementowałem sobie cały
    algorytm haszujący hasło do GG, przy wykorzystaniu jedynie rejestrów procesora
    x64. W C++ tego nie zrobisz. :-P

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl