PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-24 08:49:47
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Sep 2006 20:43:00 +0200, ixixixi <i...@p...fm>
    w <ef3v81$ar6$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Kod Javy jest zaśmiecony. Trzeba się też niepotrzebnie opisać - w innym
    > języku mówi się na to /wordy/. Znaleźć coś w takim kodzie dość ciężko, a

    A w polskim - przegadany.
    Java ma taką zaletę, że zrobić do niej edytor z podpowiadaniem składni i
    skakaniem po kodzie jest o niebo łatwiej niżdo C++.

    > zabezpieczanie przed błędami, o którym piszesz, to po prostu usunięcię
    > 90% przydatnych rzeczy jakie są w C++ - małe możliwości, to może i mniej
    > błędów (ja tam nie wiem czy to tak się przekłada, ale skoro piszesz).

    Phi, tylko parę razy zdarzyło mi się kląć na Javę, że nie ma ficzerów z
    C++ (przeładowywanie operatorów), w drugą stronę też.

    > Java to język dobry dla kiepskiego producenta kompilatorów. Co tu wogóle

    Możesz rozwinąć tę frustrację?

    > mówić o języku, który nawet nie ma programowania generycznego, a

    No to nie wiem, dlaczego mówisz o Javie - 1.5 ma (jakieś).

    > typizacja silna do absurdu - co linijka to niepotrzebna rzutowanie.

    Zależy od kodera i hierarchii klas.

    ja czyli jakub
    Revoke.