PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-24 11:24:09
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    ixixixi wrote:
    > Najlepiej ucz się programować w C++. Takie wynalazki jak Java, to taka
    > bańka mydlana, która za chwilę pęknie. Niewiele ma to sensownych
    > zastosowań, wolne jak diabli, a sam język prymitywny i ubogi. Java to
    > tylko reklama i polityka, a nie narzędzie dla programisty.

    Kaczyńscy sfotografowali się z Dukiem? Czy że jak?! :)

    > W sumie prawie każdy język programowania oferuje jakiś mały podzbiór
    > możliwości C++, ale raczej nic ponadto.

    O językach funkcyjnych czy programowania w logice to się nie słyszało,
    ani nie korzystało, co?

    > Oracle nauczą Cię w pracy, więc na studiach naucz się po prostu SQL. Ale
    > uważaj, bo Oracle może ma niezłe bazy danych same w sobie, ale od strony
    > programistycznej to prymitywizm i beznadzieja: pisanie pod to jest męką
    > - mało rozwijające, wręcz przeciwnie.

    Nie to, co dziubanie w MySQL, nie?

    > A tak szczerze mówiąc, to Ty sam powinieneś czuć pociąg w jakimś
    > kierunku. Powinieneś wiedzieć, czy interesują Cię multimedia, czy sieci,
    > czy bazy danych.

    "Tak... moje zainteresowania: muzyka klasyczna, bazy danych i kuchnia
    francuska", no rotfl :)

    --
    pozdrawiam,
    Michał