PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-24 13:33:15
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    mgl wrote:

    > Używałem różnych narzędzi i języków, ale porównanie Java do
    > FoxPro nigdy nie przyszłoby mi do głowy. Może jeszcze Delphi czy
    > Windows Forms w .NET (że nie wspomnę o Crystal Reports)... ale
    > Java?? Nie pomylę się mówiąc, że nigdy nie pisałeś aplikacji
    > bazodanowych w Java?

    Mogles to przeczytac pare wierszy wyzej i darowac sobie nic nie
    wnoszacy do sprawy komentarz. Za to przychodzilo mi administrowac
    serwerami z takim oprogramowaniem bazodanowym i stad moje
    spostrzezenia z drugiej strony barykady :-)))

    > A porównaj proszę cechy i możliwości obu tych platform...
    > Duże instytucje kupują maszyny RS czy i5 dlatego, że to taka
    > moda, czy może jednak coś się za tym głębiej kryje? ;)

    Kryje sie najczesciej glebokosc siegania do kieszeni podatnika i
    wysokosc prowizji pod stolem.
    Przez 6 lat mialem dosyc okazji do porownan.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.