PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-24 08:32:10
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Sep 2006 20:22:19 +0200, ixixixi <i...@p...fm>
    w <ef3tsp$gs4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > Najlepiej ucz się programować w C++. Takie wynalazki jak Java, to taka
    > bańka mydlana, która za chwilę pęknie. Niewiele ma to sensownych

    Nie pękła i już nie pęknie.

    > zastosowań, wolne jak diabli, a sam język prymitywny i ubogi. Java to

    Sensownych zastosowań jest tyle samo, co innych języków, jest coraz
    szybsze i może się okazać, że jest szybsze niżjęzyki mopilowane do kodu
    natywnego - optymalizacja on the fly, może i sam język jest głupawy, ale
    ma bardzo duże biblioteki.

    > W sumie prawie każdy język programowania oferuje jakiś mały podzbiór
    > możliwości C++, ale raczej nic ponadto.

    Jak na przykład Garbage Collector.

    > Oracle nauczą Cię w pracy, więc na studiach naucz się po prostu SQL. Ale

    Brednie, istnieje standard SQL, ale każdy serwer ma swoje zdanie na
    temat tego standardu. I plsql do tego jeszcze dochodzi.

    [ ... ]
    > A tak szczerze mówiąc, to Ty sam powinieneś czuć pociąg w jakimś
    > kierunku. Powinieneś wiedzieć, czy interesują Cię multimedia, czy sieci,
    > czy bazy danych. Ale jeśli nawet nie wiesz czy chcesz programować, czy
    > administrować i patrzysz co się lepiej sprzeda, to żenada.

    Jak dla mnie całkiem sensowne podejście.
    Pytanie tylko, czy nie frustrujące.

    ja czyli jakub
    Revoke.