PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-24 11:12:56
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    ixixixi wrote:
    > Java to język dobry dla kiepskiego producenta kompilatorów.

    rotfl :)

    > Co tu wogóle
    > mówić o języku, który nawet nie ma programowania generycznego, a
    > typizacja silna do absurdu - co linijka to niepotrzebna rzutowanie.
    > Nawet nie ma przeciążania operatorów: używanie metody żeby dodać dwie
    > liczby to już paranoja. Pisać się nie chce...

    Chyba wyszło na jaw, że ktoś coś o czymś słyszał, ale za bardzo nie wie,
    co mówi. Poczytaj może trochę o generics i autoboxingu w Java czy
    zaletach silnego typowania w wytwarzaniu oprogramowania biznesowego
    zamiast mi tu mówić, że język pełny gwiazdek wskazujących na cokolwiek
    jest fajny ;). Bo i owszem, bywa fajny, ale nie jest najfajniejszy -
    wszystko zależy od zastosowania. A zastosowania C/C++ i Java są przecież
    na tyle wręcz wybitnie rozłączne, że dziwię się, że tego nie czujesz.

    I już widzę, ile trwałoby testowanie i odbugowienie systemu chociażby do
    przetwarzania transakcji kartami płatniczymi zintegrowanego z tuzinem
    innych, gdyby ktoś teraz zaczął go pisać w C++... (a potem chciałby go
    skompilować sypiącym się XL na AIX ;P)

    --
    pozdrawiam,
    Michał