PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-24 12:56:49
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: mgl <a...@f...email.com> szukaj wiadomości tego autora

    Stanislaw Chmielarz wrote:
    > Rozwoj rynku oprgramowania nie poszedl niestety w kierunku pisania
    > oprogramowania przez specjalistyczne firmy i dzieki takim
    > wynalazkom jak kiedys FoxPro a teraz Java czy temu podobne firmom
    > bardziej sie oplaca zatrudnic "programistow" na etaty niz zamowic
    > oprogramowania u specjalistow. Problemem moze byc rowniz brak
    > owych specjalistow :-(((

    Używałem różnych narzędzi i języków, ale porównanie Java do FoxPro nigdy
    nie przyszłoby mi do głowy. Może jeszcze Delphi czy Windows Forms w .NET
    (że nie wspomnę o Crystal Reports)... ale Java?? Nie pomylę się mówiąc,
    że nigdy nie pisałeś aplikacji bazodanowych w Java?

    > Prosze bardzo: SCO na Intelu vs AIX na RS6000. To samo
    > oprogramowanie bazodanowe mozna bylo uruchomic na obu ale
    > oczywiscie dostarczono wersje druga.

    A porównaj proszę cechy i możliwości obu tych platform...
    Duże instytucje kupują maszyny RS czy i5 dlatego, że to taka moda, czy
    może jednak coś się za tym głębiej kryje? ;)

    --
    pozdrawiam,
    Michał