PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-23 18:26:07
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ixixixi napisał(a):

    > Najlepiej ucz się programować w C++. Takie wynalazki jak Java, to taka
    > bańka mydlana, która za chwilę pęknie. Niewiele ma to sensownych
    > zastosowań, wolne jak diabli, a sam język prymitywny i ubogi. Java to
    > tylko reklama i polityka, a nie narzędzie dla programisty.
    > W sumie prawie każdy język programowania oferuje jakiś mały podzbiór
    > możliwości C++, ale raczej nic ponadto.

    Sorki, ale ROTFL. Dla Twojej informacji: są zastosowania, gdzie wydajność
    rozwiązania nie jest pierwszorzędnym priorytetem, w przeciwieństwie do
    jakości kodu. I są języki, które zabezpieczają przed wieloma typowymi
    błędami programistów i C++ do nich nie należy.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl