PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-23 18:22:19
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: ixixixi <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Lucek K napisał(a):

    > Jestem studentem 1 roku. Jaki wybrać kierunek rozwoju: programista java czy
    > programista,administrator oralce. W którym kierunku jest łatwiej znaleść pracę
    > i jak jest z zarobkami.

    Najlepiej ucz się programować w C++. Takie wynalazki jak Java, to taka
    bańka mydlana, która za chwilę pęknie. Niewiele ma to sensownych
    zastosowań, wolne jak diabli, a sam język prymitywny i ubogi. Java to
    tylko reklama i polityka, a nie narzędzie dla programisty.
    W sumie prawie każdy język programowania oferuje jakiś mały podzbiór
    możliwości C++, ale raczej nic ponadto.
    Oracle nauczą Cię w pracy, więc na studiach naucz się po prostu SQL. Ale
    uważaj, bo Oracle może ma niezłe bazy danych same w sobie, ale od strony
    programistycznej to prymitywizm i beznadzieja: pisanie pod to jest męką
    - mało rozwijające, wręcz przeciwnie. Jeśli możesz, to unikaj. Od strony
    administracyjnej nie wiem.
    A tak szczerze mówiąc, to Ty sam powinieneś czuć pociąg w jakimś
    kierunku. Powinieneś wiedzieć, czy interesują Cię multimedia, czy sieci,
    czy bazy danych. Ale jeśli nawet nie wiesz czy chcesz programować, czy
    administrować i patrzysz co się lepiej sprzeda, to żenada.

    pzdr