PracaGrupypl.praca.dyskusjejava czy oracle ? › Re: java czy oracle ?
  • Data: 2006-09-23 18:43:00
    Temat: Re: java czy oracle ?
    Od: ixixixi <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Sorki, ale ROTFL. Dla Twojej informacji: są zastosowania, gdzie wydajność
    > rozwiązania nie jest pierwszorzędnym priorytetem, w przeciwieństwie do
    > jakości kodu. I są języki, które zabezpieczają przed wieloma typowymi
    > błędami programistów i C++ do nich nie należy.

    Kod Javy jest zaśmiecony. Trzeba się też niepotrzebnie opisać - w innym
    języku mówi się na to /wordy/. Znaleźć coś w takim kodzie dość ciężko, a
    zabezpieczanie przed błędami, o którym piszesz, to po prostu usunięcię
    90% przydatnych rzeczy jakie są w C++ - małe możliwości, to może i mniej
    błędów (ja tam nie wiem czy to tak się przekłada, ale skoro piszesz).
    Java to język dobry dla kiepskiego producenta kompilatorów. Co tu wogóle
    mówić o języku, który nawet nie ma programowania generycznego, a
    typizacja silna do absurdu - co linijka to niepotrzebna rzutowanie.
    Nawet nie ma przeciążania operatorów: używanie metody żeby dodać dwie
    liczby to już paranoja. Pisać się nie chce...

    pzdr