PracaGrupypl.praca.dyskusjejak długo szukacie pracy? › Re: jak długo szukacie pracy?
  • Data: 2003-07-15 21:30:09
    Temat: Re: jak długo szukacie pracy?
    Od: "Katarzyna Klimczak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bf1bsi$3ha$1@news.onet.pl...

    > Jak sie nie umiec nic co można sprzedać to faktycznie tylko plecy zostaja,
    ale ja wstydziłbym sie
    > przyznać, że robote po znajomości dostałem.
    >
    > mer

    To cała Polska powinna sie wstydzić, nie masz pojęcia o realiach tego kraju.
    Popieram Macieja_NT.
    Mam 5 letnie doświadczenie w branży IT w tym dwa lata na kierowniczym
    stanowisku. Szukam pracy od 4 miesięcy, ale pomału przestaje szukać za
    pośrednictwem agencji i ogłoszeń prasowych bo to mija się z celem. Nie będę
    unosił sie honorem i zwroce sie do znajomych - tylko praca z polecenia jest
    ofertą poważną. I życzę ci Panie mer abyś nigdy nie musiał sie o tym
    przekonać.